XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
(Zenbat aldiz entzun diegu gurasoei elkarrizketaren hasieran:
Baina ITXAROPENAK ere badu bere eragina gaitasun intelektualean
Rogers, Rosanthal, Alport-ek eta beste batzuk pertsonarentzat, baloratua sentitzeak duen garrantziaz hitzegiten digute:
Txiki-txikitatik, haurrak bere burua besteengan ispiluan bezala ikusten du
Ikasle batengandik ez badut gauza zehatzik espero, berarekiko kontzeptua txarra bada, ikasle hori neure ideia honetara egokitu egingo da.
Horregatik ikerleek
Autokontzeptuak dakarrena hauxe da: ikasleak bere ihardueraren emaitzak zein izango diren aurreratzea
Aurreratzen zaiona porrota bada, ez da saiatuko, bere emaitza txarrak jasotzera mugatuko da.
Horrela, irakasleak bere ikasleengandik itxaro duenak baldintzatzen du neurri batetan, hauek egingo dutena.
Rosenthal eta Jacobson-ek
Adib.:
Zortzi hilabete barru, ikasleen errendimendu intelektualean benetako aldaketa gertatu zela ikusi ahal izan zuten.
Ikerketa estadistikoak ondorio honetara bultzatu zituen:
Garbi dago porrot eskolarra zein ikaslerengan sortzen den, eskolak inongo satisfaziorik eta pertsona edo ikasle bezala beren
Ez ote gara geure ikasleak etengabe porrotaren pedagogiaren aurrez-aurre jartzen ari?.